Metamorfoza zuzka2731D
♥Kolejna Metamorfoza tym razem zuzka2731D zaryzykowała♥
Hehehe :D Zaczynamy !: D
Stylizacja:
Przed: Bardzo mi się podoba.Fajne kolory i wszystko jest super. Nie mam się do czego xD
Po:Założyłam oczywiście spódniczkę z BASIC która jest dużo warta i zazdroszczę ci,że ją masz i również sowę, której też zazdroszczę. :)
Makijaż:
Przed: Według mnie jest za bardzo 'sztucznie'. Za dużo rys. A makijaż jest bardzo ładny.
Po: Od razu lepiej. Nie jest tak sztucznie! Zmieniłam fryz,ale fryzura nie jest najważniejsza.
Chce ktoś jeszcze zobaczyć siebie w innej odsłonie? Dać mi na chwilkę swoją doll (oczywiście bez hasła)? . Piszcie na dole :)
ja się zgłaszam na stardoll również szirulejka ;]
OdpowiedzUsuńOk.
Usuń