Metamorfoza Julanka.xd
Oto pierwsza metamorfoza :) Więc zaczynamy!
Strój :
Przed:
W sumie nie mam żadnych nie mam zastrzeżeń. Jedynie co mi się nie podoba to spódnica. Nie lubię długich. A tak to bardzo mi się stylizacja podoba, tylko Jula ;) Przejdź w jakieś kolory, a nie tylko CZARNY,CZARNY. :)
Po:
Starałam się zrobić coś orginalnego. Masz STRASZNIE dużooo rzeczy w szafie xD Nie wiedziałam co mam włożyć. Zeszło mi trochę,ale jasne kolory +czarne dodatki według MNIE oczywiście bardzo fajnie pasują . :)
Makijaż:
Przed:
Nie ma praktycznie wg żadnego makijażu ;/ Trochę smutno ;c
Po:
Trochę kosmetyków dodałam :) Nie chciałam malować bardzo,bardzo mocno, bo to nie o to chodzi.
Kosmetyki których UŻYŁAM:

Dziękuje :) Jeśli chcecie się zgłosić (dodałam post gdzie możecie to zrobić) lub tutaj,ale musicie :
*być w klubie Styl_moda.uroda
*obserwować bloga
*napisać nick na stardoll
Dobranoc kochani ;**
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz