♥ Metamorfoza♥
Heeej ;3 Kolejna metka :) Tym razem Emma02b ! :) Dobra, więc zaczynamy!
Strój:
Przed:
Jak mam być szczera.: Nie podobają mi się buty i torebka. Ta kurtka trochę nie pasuje do żółtej bluzki!
Po:
Powiem ci od razu! Nie pasuje ten naszyjnik. Psuje całą stylizację.! Starałam się zrobić jakąś orginalną (z resztą tak jak zawsze) stylizacje. Nie miałaś zbyt dużo rzeczy w szafie,ale to akurat mi nie przeszkadzało. Jeśli ktoś chce to nawet z małą ilością ubrań (oczywiście trochę lepszych i tak z jedną szafę), mogę zrobić fajną stylizację! Lub wy sami! WYOBRAŹNIA :D
Makijaż:
Przed:
Tak jak wcześniej pisałam,naszyjnik nie pasuje! Ogólnie nie mam się do czego przyczepić, to racja,że masz mało kosmetyków,ale się tym nie przejmuj,masz dopiero 20 lvl :)
Po:
Zmieniłam makijaż, jest bardzo delikatny, i przez to mało go widać ;/ Ale jest i to się liczy. Jedyne co źle zrobiłam,to, że pomalowałam ci te rzęsy, trochę psują makijaż, ale nie wiem ... Jak kto woli
Ok! Więc to tyle. Pozdrawiam,jak ktoś chce metamorfozę---> zapraszam do mojej KG lub do specjalnej dyskusji :) Pozdrowionka ;*
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz