sobota, 1 lutego 2014

Metamorfoza zuzu12356

Witam ^-^ Dzisiaj zrobię metkę w zastępstwie za J_u_l_e_c_z_k_ę, będzie to metamorfoza zuzu12356 ♥
  
                                        Przed:
Jak dla mnie trochę za nudno.Nie pasuje tutaj złota torebka,ale buty są fajne ;)














                                                                                                                Po:
 Stylizacja na luzie ;) Bardzo ładnie wygląda połączenie kołnierzyka ze swetrem,mam nadzieję że się spodoba :D














A teraz makijaż:
Przed:
Nie podobają mi się części twarzy,fryzura jest w porządku.Masz mało makijażu (tylko cień) więc nie mam czego oceniać :c














Po:
Zmieniłam fryzurę.Makijaż jest kremowo-różowy ;) Użyłam różowego pudru i szminki,a oczy pomalowałam kremowym cieniem i jasną kredką do oczu.Trochę jej nie widać,ale tam jest :D













Jeżeli chcecie metkę-piszcie w komentarzach pod postem ♥ Zapraszam też do przeglądu szafy :3 Pozdrawiam

niedziela, 26 stycznia 2014

Jutro do szkoły ! :[

że co?! Jutro poniedziałek?! Jak to?? *o*

Jutro niestety poniedziałek. Znowu .. szkoła,lekcje,znajomi, nw.może chłopak? xD ale w każdym bądź razie .. 

Dryn ....

Mam dla was stylizację do szkoły. Nie jest tania,ale według mnie. Bardzo ładna :)

    A makijaż? Co z makijażem?

 Bardzo lekki makijaż. Trochę lajneru+tusz+kremowy cień.


Więc co ? Do szkoły gotowi! Gorzej z lekcjami :D xD

Nie no .. Ja odrobiłam :) Na szczęście i mam nadzieję,że wszystkie xD A wy? Napiszcie mi co sądzicie o makijażu i stylizacji!

Gorąco pozdrawiam ♥ 

piątek, 24 stycznia 2014

Metamorfoza ewela45 ♥

♥Heej hej hej !♥

Dzisiaj kolejna M E T A M O R F O Z A 

Tym razem jest to metka  

ewela45

Przed: Hmm .. Według mnie bardzo fajnie :)
















Po:Nie wiedziałam jak zrobić. Przed mi się bardzo podobało i nawet nie trzeba było robić ci metamorfozy :D

















 Przed:Co do makijażu - SUPER ! a fryzura to obojętnie. Nie na widzę tych kolczyków (więc mi się nie podobają)













 Po: Zmieniłam makijaż i fryz. Pomalowałam usta i zdjęłam kolczyki. :)
















Dziękuje za zgłoszenie ! Jak chce ktoś jeszcze metkę to proszę pisać na dole w kom. 

 

Pozdrawiam *.*

piątek, 17 stycznia 2014

Coś jest nie tak?

Coś jest nie tak!? Znowu jest promocja :

Zwykle po takiej promocji:
1.Zmieniają towar!
Jupiii! Będzie nowy towar?! Ostatnio było (no nie tak ostatnio) -50% i w BASIC itp pozmieniali trochę. Czy i tym razem tak będzie?

Pewnie dowiemy się o tym .. Niebawem! ;) 

 

sobota, 11 stycznia 2014

Dziękuje ♥

                                               Dziękuję                                    

Cześć kochani. Dziękuje wam

Za co? Za to,że jest nas już 310 w klubie

Widzę,że chyba podoba wam się konkurs,a nagrody chyba jeszcze bardzie xD Od razu mówię... Nie wiem kiedy będą wyniki :| Muszę powysyłać rzeczy menadżerce,aby je sprzedawała,bo nagrody będą za sd więc musi trochę zarobić. Jeśli ktoś z was będzie chciał kupić to zapraszam do menadżerki Tiffany4509! Rzeczy będą tanie od 4 sd gdzieś do 6 sd :) Nie wiem kiedy wstawi te rzeczy,ale dzisiaj miały już być (być może już są)!

Dooobra ;3 Strasznie się cieszę,że jest nas aż tyle. Z całego dziękuje! Bez was (tych który wzięli udział) nie było by takiego dokonania! A kto z was jeszcze nie wziął udziału to zapraszam! Nie jest jeszcze za późno! :)) 



                                               Członków : 310 !!!!!

Buziaczki ♥


piątek, 10 stycznia 2014

WIELKI KONKURS W KLUBIE!


  WIELKI KONKURS W KLUBIE STYL_MODA.URODA

Postanowiłam,że zrobię konkurs w moim klubie Styl_moda.uroda na zapraszanie członków. Tak wiem,że to nie jest takie łatwe, zaprosić tyle osób,ale .. Nagrody są chyba.. dość spoko ;)

Nagroda za 1 miejsce:
1.Rzeczy z stardesingu za 100 sd!
2.Rzeczy lub ubrania za 20-30 sd! (jakie sobie wybierzecie ; )
3.5/5 do wszystkiego 
4.Dołączenie do klubu / zaobserwowanie bloga
5.2 rzeczy! Takie:
 
6. 1 rzecz za sd z stardesingu
7.Promowanie konta
8.w prezentacji klubowej : najwięcej osób zaprosiła: xxxx

Mam nadzieję,że się ktoś zgłosi. Papapapap ;*  

czwartek, 9 stycznia 2014

Metamorfoza Amber.vip1 ♥

He,he, HEEEJ! 

Dzisiaj mam dla was metamorfozę .. !!!

Uhuhuhuhu! A czyją? Proste! Amber.vip1

Jak widzicie mam dobry humor xD :D

Strój:

    Przed: Wow! Jaka ładna *.* . Na prawdę! Nie wpadła bym, aby zrobić taką stylizację. Jest seriooo.. Extra :D 















 Po: Nie miałam pojęcia w co cię ubrać! Masz tyle FAJNYCH ciuchów,że ... Wow! Zrobiłam jedną stylizację,ale przeszłam dalej i znowu inne ciuszki to zmieniam i znowu zmieniam. I co ?! Doszłam do wniosku,że chyba w tym jest najładniej <3








Masz tyle ciuchów i to nie takich za kilka sm,ale po sd! Są świetne :D




Makijaż:

   Przed: Świetny makijaż! Jest prze,prze i jeszcze raz prze boski. Chyba nawet zrobiłam gorszy :'( No,ale ...















 Po: Co tu dużo mówić... Nie mam pojęcia co mogę powiedzieć. ;/















Nie mam pojęcia,po co?! Dlaczego!? Taka boska doll zgłasza się do metamorfozy? *.* Ty na prawdę nie potrzebujesz metki,ale jak już się zgłosiłaś.. To przecież ci nie odmówię xd

Tooo chyba tyle .. Pozdrawiam.. ♥ Jeśli chcecie metamorfozę napiszcie na dole swój nick na stardoluu ..

 

Buziaczki